фото: GMGpromo
На своєму ювілейному концерті 29 лютого у Львові Василь Попадюк збере зірковий інтернаціональний склад музикантів. Того вечора на сцену Львівської опери вийдуть Ельмер Феррер (гітара; Куба, Канада), Робі Ботош (фортепіано; Угорщина, Канада), Амхед Мітчел (ударні; Куба, Канада), Ігор Закус (бас-гітара; Україна), Андрій Шусть (фортепіано; Україна). У кожного з цих музикантів – поважна творча кар’єра. Так барабанщик Амхед Мітчел свого часу працював зі знаменитим американським джазовим піаністом Гербі Генкоком, володарем 14 премій «Греммі». Гітарист Ельмер Феррер, який вперше завітає до України, є офіційним представником легендарної фірми «Music Man», що виготовляє гітари; він часто концертує світом зі знаним італійським співаком Zucchero.
Концертна програма, яку Василь Попадюк привезе до Львова складається із творів у різних жанрах й різних років, які увійшли у п’ять альбомів музиканта. Зокрема, прозвучать інструментальні композиції Енніо Морріконе, Ел Ді Меоли, Чіка Коріа, а також авторські твори самого Попадюка. Відбудеться не одна музична прем’єра – мелодій, які увійдуть в наступний альбом скрипаля, вихід якого заплановано цьогоріч. А ще того вечора Василь Попадюк обіцяє зіграти не тільки на скрипці, а й на всіх інструментах, що будуть на сцені.
Ціна квитків на концерт Василя Попадюка у Львівській опері 29 лютого – від 90 до 490 грн. Продаж квитків – на сайті gastroli.ua, а також в касах «GASTROLI» по місту.
Довідка. Уже майже двадцять років Василь Попадюк живе у Торонто (Канада). Має там власний гурт, з яким концертує по всьому світу, не оминаючи, звісно, рідної України. Талант українського музиканта-віртуоза, без перебільшення, не знає кордонів. У рік він дає по 150 концертів. В Іспанії Попадюка називають «Живим нервом», в Америці – «Золотою скрипкою», а в Канаді – «Сучасним Паганіні». Його майстерністю захоплюються як перші особи держав, монархи та президенти, так і колеги-музиканти, і, звісно ж, прості меломани. У 2016-му в гастрольному графіку скрипаля, окрім України – Канада, США, ОАЕ, Корея.
Опублікувала Наталія Середюк