Кава продовжує життя, - науковці
Тривалість життя любителів кави справді може бути більшою, ніж у тих, хто не її п’є. Дослідження тривало 14 років. Науковці вирахували, що за цей час чоловіків, які пили не менше 6 чашок кави на день, пішло з життя, з різних причин, на 10% менше, ніж представників групи, що не вживала кави.
Hero Image

18 травня 2012, 08:15

Стосовно жінок дослідники прослідкували таку ж закономірність, рівень смертності в групі любительок кави виявився на 15% нижчим.

Результати дослідження опублікував журнал New England Journal of Medicine, пише The Telegraph.

Складаючи свою статистику, дослідники "зарахували" навіть тих піддослідних, хто пішов із життя через нещасний випадок. На це їм вказують критики, кажучи, що тут уже якийсь вплив кави був малоймовірним.

Самі автори також не стверджують, що саме споживання кави в великих кількостях посприяло зниженню рівня смертності в одній із груп. Тим не менш, зазначає представник Національного інституту раку, доктор Ніл Фрідман, кава містить понад 1000 компонентів, тож варто поміркувати над тим, яку користь для здоров’я вона може давати, повідомляє "Українська правда. Життя".


Підписуйтесь на наші соціальні мережі

Будьте в курсі останніх новин та ексклюзивного контенту. Слідкуйте за нами у соціальних мережах.

Читайте також

За підтримки:

Bosch Stiftung Logo

Розроблено:

Levprograming

За умови повного або часткового використання iнформацiї гіперпосилання на tvoemisto.tv є обов'язковим. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій, а рекламної інформації — рекламодавці. Думка редакцiї може не збiгатися з думкою авторiв.

© 2026 "Твоє місто"