Канал Козака «Перший незалежний» заблокували після першої ж години ефіру

3241 0
Журналісти медіахолдингу знову перейшли на YouTube.
Ілюстративне фото

Ілюстративне фото

Придбаний соратником кума Путіна Тарасом Козаком «Перший незалежний» канал, створений з трьох підсанкційних ZIK, NewsOne та 112 Україна, мовив тільки одну годину. Про це повідомляє УНІАН.

Телеканал «Перший незалежний» запустили в ефір о 18:00 за київським часом. Згодом його відключили від супутника, а тепер відключають у кабельних мережах. Журналісти медіахолдингу Козака знову перейшли на YouTube.

Читайте також: У родини Козака знайшли десятки квартир, будинків і земельних ділянок у Львові

Секретар РНБО Олексій Данілов на брифінгу 26 лютого заперечив вплив Радбезу на це рішення.

«Те, що стосується ситуації з супутниками й іншими речами, це господарські справи тих людей, які цим займаються. Ми до цього не маємо ніякого відношення», – пояснив Данілов.

Нагадаємо, що  2 лютого президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО про запровадження санкцій проти народного депутата з фракції «ОПЗЖ» й соратника Віктора Медведчука Тараса Козака. Санкції, введені строком на п’ять років передбачають блокування телеканалів «112 Україна», NewsOne та ZiK, власником яких є Козак. 3 лютого канали пулу Козака почали відключати з ефіру.

А днями співробітники медіахолдингу Тараса Козака стали власниками львівського каналу «Перший незалежний». Засновника та керівника ТОВ «Тайм медіа», якому належав канал «Перший незалежний», Романа Любицького нині виключили з лав ВО «Свобода». Також від Любицького відмежувався канал НТА, до якого той «юридично дотичний».  



Читайте також:
+
Щодня наша команда працює над тим, щоб інформувати Вас про найважливіше в місті та області. За роки своєї праці ми довели, що «Твоє місто» - це медіа, якому справді можна довіряти. Долучіться до Спільноти Прихильників «Твого міста» та збережіть незалежне медіа для громади. Кожен внесок має значення!