У Львові розгорівся скандал через матеріал про Григорія Козловського

20527 1
З відомого спортивного сайту прибрали матеріал про львівського бізнесмена та депутата Григорія Козловського, через що звільнились журналіст та головний редактор видання. Ситуацію прокоментував Андрій Садовий.
Григорій Козловський на стадіоні. Фото fcruh.com

Григорій Козловський на стадіоні. Фото fcruh.com

Що сталося

23 травня на спортивному сайті «Футбол 24» вийшов матеріал журналіста Андрія Сеньківа – «Президенту "Руха" заборонили ходити на стадіон і він сидить в кафе. Це ще краще». У матеріалі журналіст публікує фотодокази того, як відомий львівський олігарх та за сумісництвом власник футбольного клубу «Рух» Григорій Козловський відвідує футбольні матчі попри заборону від Федерації футболу України (ФФУ).

Григорія Козловського дискваліфікували на два роки ще 22 вересня, оскільки 13 серпня минулого року під час матчу 6-го туру Першої ліги Рух – Жемчужина він кілька разів вибіг на поле та вступив в конфлікт з арбітрами матчу. Втім, він успішно обходив цю заборону, перебуваючи під час матчів клубу в ресторані, який де-факто розташований на стадіоні, але в паспорті об’єкта його де-юре немає. Саме цей факт продемонстрував у своєму матеріалі Андрій Сеньків та опублікував відповідні фото.

Після того, як матеріал з сайту прибирають, Андрій Сеньків у себе на сторінці в Facebook заявляє, що покидає «Футбол 24». У ситуацію втручається головний редактор сайту Олександр Гапоненко, який обіцяє згодом оприлюднити деталі цієї ситуації. Конфлікт набирає обертів, і про цю ситуацію розповідають провідні спортивні, і не лише, видання України - football.ua, gazeta.ua, detector.media, ua.tribuna.com.

Хто такий Григорій Козловський

Григорій Козловський є відомим львівським бізнесменом, який володіє Винниківською тютюновою фабрикою, низкою ресторанів у Львові, готельно-ресторанним комплексом «Святослав» у Винниках, «Гранд Готелем», та є співвласником будівельної компанії Avalon Inc. За минулий рік Григорій Козловський отримав 16,78 млн грн доходів, а на придбання земельних ділянок та нерухомості витратив понад 7,5 млн грн.

Читайте також: Григорій Козловський збудує у Винниках спортивний табір для дітей. Схема

У Винниках він збирається збудувати сучасний відпочинковий комплекс з футбольною школою, тенісними кортами біля Винниківського озера, з якого нещодавно спустили воду. Окрім бізнесу, Григорій Козловський є депутатом Львівської міської ради від «Блоку Петра Порошенка».

До чого тут Андрій Садовий

Дружина мера Львова – Катерина Кіт-Садова – є власницею майже 80% акцій медіахолдингу ТРК «Люкс», куди, окрім однойменного радіо, входять телеканал «24», сайт новин «24» та Zaxid.net, а також спортивний сайт «Футбол 24». Власником решти акцій та генеральним директором медіахолдингу є Роман Андрейко, член партії «Самопоміч».

Як розвивались події далі

Автор публікації Андрій Сеньків у коментарі виданню «Детектор медіа» повідомив, що пішов з сайту саме через видалення його матеріалу про Григорія Козловського.

«Видалити матеріал з сайту без згоди автора і редакції – жахливо. Це неприпустимо для моєї професії. Жодного діалогу з керівництвом холдингу в мене не було. Але і так все зрозуміло – спонсор важливіший компанії, ніж журналістські принципи. Мені це дико. Тому я йду геть».

Вслід за журналістом про розрив стосунків з «Футбол 24» заявив і головний редактор Олександр Гапоненко. У своєму пості на Facebook він розповів, що новину про Козловського прибрало вище керівництво компанії.

«Я міг би закрити очі на історію зі статтею про Козловського і спокійно працювати далі. Але що б я говорив в очі своїм журналістам? Що б я сказав в очі тим колегам і читачам, яким я розповідав, що на нас ніхто не впливає?» – пише він.

Крім цього, Гапоненко зазначив, що сайт ніколи не публікував джинсу, а власники медіа, та навіть мер Львова Андрій Садовий, ніколи не втручались у роботу редакції.

Читайте також: В очікуванні Періс: як для львів’ян відкривали «Гранд-готель». Репортаж

25 травня матеріал Андрія Сеньківа повернули на сайт, однак додали на початку коментар генерального директора Романа Андрейка. Його Tvoemisto.tv публікує дослівно:

«Оскільки в інтернеті, зокрема у Facebook, розвели справжній ср*ч з приводу знятої із сайту football24.ua статті, керівництво Медіахолдингу Люкс прийняло рішення повернути текст на сайт для того, аби читачі самі переконалися у двох речах:

– масштаби роздутого скандалу не співрозмірні із «масштабами» містечкової теми – читайте і переконаєтеся самі;

– у нашому холдингу не було і немає цензури (в чому легко переконатися, поспілкувавшись із журналістами чи редакторами наших медіа «тет-а-тет»)».

Пізніше на скандал відреагував і міський голова Львова Андрій Садовий на своїй сторінці у Facebook:

«У ситуації з журналістами Футбол 24 вважаю, що зняття матеріалу з сайту було неправильним кроком. Дуже сподіваюсь, що в керівництва і журналістів ще є шанс порозумітись».

Також він зазначив, що не втручається в редакційну політику медіахолдингу, що належить його родині, а також опублікував сам матеріал, що став причиною скандалу, щоб «посприяти поінформованості аудиторії».

Назар Притула


Читайте також:
Новини від KINOafisha.ua.
Загрузка...
Загрузка...
Кінотеатр Планета кіно IMAX (Львів).

Коментарі (1)

Додати коментар
25 Жовтня, 2018 16:42
Назар [***]://tvoemisto.tv/news цікаво!